Alla inlägg den 27 april 2010

Av Emelie - 27 april 2010 09:28

I lördags åkte vi till Borås Djurpark en mysig dag där vi fick se en massa spännande djur, efteråt blev det ett snabbt besök på Magnolia.

Utflykten avslutades med ett besök på Mc Donalds.

W&R undrade varför de hade en tomte som målat sig i ansiktet på resturangen... det var i själva verket en clown som delade ut ballonger till alla barn...


Vi kom hem lagom till hockeyn för att se guldet komma hem till Jönköping. 

Grattis HV71 till en fantastisk säsong! Å vilken spännande finalserie, riktig rysare.


Igår var jag & barnen i stadsparken tillsammans med Hanna och Carro. Vi grillade korv och hade en riktigt mysig förmiddag.

Vi matade fåglarna också till barnens förtjusning.

 


Några kort har det också blivit...


 






 


 


Det blir allt för idag!

Snart ska jag åka och jobba några timmar.


Ha en skön dag!

Kram Emelie

Presentation

Hej och välkommen till min blogg som i huvudsak kommer handla om pyssel.
Lämna gärna en liten hälsning så jag vet att DU varit här.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards