Alla inlägg den 15 april 2010

Av Emelie - 15 april 2010 10:56

Solen skiner och det är verkligen härligt. Man känner sig mycket piggare nu när det är ljust och fint ute.


Gårdagen spenderades ute i trädgården, W & R har fått varsin grävskopa så nu är det grävning för hela slanten.

E:s favorit sysselsättning är att gunga, han njuter verkligen och skrattar så härligt.  

Jag passade på att tvätta några maskiner som fick hänga ute och torka i den härliga vårsolen.


Under kvällen inledde vi även grillsäsongen. Det bjöds på grillskivor från älg och potatissallad. Mums mums!


Lite pyssel lyckades jag klämma in också. Jag gjorde klart två beställningskort.


 

Dopkort till en liten Amilia som ska döpas nästa helg.


 

Grattiskort till en 28 årig tjej som gillar leopardmönster och högklackat.


Hoppas ni får en härlig dag i solen!

Kram Emelie


Ps: Glöm inte bort att hålla tummarna för HV71 som möter Djurgården ikväll!

Presentation

Hej och välkommen till min blogg som i huvudsak kommer handla om pyssel.
Lämna gärna en liten hälsning så jag vet att DU varit här.

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards