Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

VÄTTERSCRAPPEN

Av Emelie - 29 mars 2010 11:39

I lördags var jag och ett trettiotal tjejer på Vätterscrappen hos Hildas Rum i Huskvarna. Vi startade klockan nio och fortsatte hela dagen och kvällen. Det var riktigt trevligt att träffa dessa härliga människor. Betyget på min första träff blir mycket väl godkänt och jag kommer garanterat att haka på fler när tillfälle erbjuds.

Under dagen bjöds det på tävlingar med finfina priser. Jag hade faktiskt tur och vann en av utmaningarna... fina papper och dekorationer samt en underbar stämpel från Inkido.


Här kommer en LO som jag gjorde under dagen. Det gällde att skapa i en och samma färg och det blev W:s älsklingsfärg rosa.


 


Även detta kort tillverkades under dagen.


 


Måste också berätta att jag hade turen på min sida och vann ett presentkort på 250:- hos PaperMaze i Annikas skissutmaning. Jag har redan lagt en beställning och hoppas att mina fina scrapsaker anländer under veckan.


Nu hoppas jag att barnen sover någon timme till så jag hinner pyssla lite också!


Hoppas ni får en trevlig dag!

Kram Emelie

 
 
AnnikaS

AnnikaS

9 april 2010 07:43

Vad kul att det blev en beställning, ser fram emot att få se/höra vad du köpte för något.

Dina alster från träffen är jättefina, gillar alldeles särskilt kortet till Selma.
kram Annika

http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 17 maj 2010 09:31

och finns nu HÄR. Hoppas att ni besöker mig där och lämnar en liten hälsning. Ha en trevlig dag! Kram Emelie ...

Av Emelie - 10 maj 2010 09:16

...jag skrev någonting här. Skäms på mig!   Nå vad har hänt sedan sist. 1maj besökte jag och barnen tillsammans med Mikaela stadsparken. Himlen var till en början helt grå och trist och bjöd även på lite regn men senare under dagen klarnade det u...

Av Emelie - 30 april 2010 07:03


...tills studenterna intar staden men det gäller att ligga i för att få beställningskorten klara...       Stämpel från Magnolia, stämplad på 300g akvarellpapper och färglagd med Distress Ink. Pappret med studentmössorna kommer från Maja ...

Av Emelie - 27 april 2010 09:28

I lördags åkte vi till Borås Djurpark en mysig dag där vi fick se en massa spännande djur, efteråt blev det ett snabbt besök på Magnolia. Utflykten avslutades med ett besök på Mc Donalds. W&R undrade varför de hade en tomte som målat sig i ansikt...

Av Emelie - 19 april 2010 11:16


Visst är det härligt att det börjar bli grönt och fint ute, solen skiner och luften är så härligt frisk. Underbart!   Snart bär det av till Habo, jag ska jobba på en förskola några timmar. Det ska bli trevligt. Dessutom är läraryrket världens bäs...

Presentation

Hej och välkommen till min blogg som i huvudsak kommer handla om pyssel.
Lämna gärna en liten hälsning så jag vet att DU varit här.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar


Skapa flashcards