Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 21 mars 2010 08:27

Gråa trista söndag... jag vill ha sol!

Idag tänkte jag tips om en rolig film

 

Om du inte sett den gör det!


Idag står ett Me & I party hos Jennie på schemat, trevligt trevligt. Mysigt att träffa alla och bli bjuden på som alltid gott fika.


Tänkte också visa ett kort som min kusin fick när hon fyllde år.


 

Här har jag använt en stämpel från Magnolia, stämplad på 300g akvarellpapper och färglagd med Distress Ink. Noterna är en clearstamp från Prima och inköpt på Hobbyglädje,  texten kommer från Stämpelboden.


Ha en mysig söndag!

Kram Emelie


Av Emelie - 20 mars 2010 15:27

Snart är det bara 30 minuter till nedsläpp... HV71 - Timrå. Hoppas verkligen att HV fixar ännu en vinst idag.


Tänkte också visa ett "bra å ha" kort


 

"Wellpapp maskin" är verkligen något jag kan rekomendera Jag köpte min på Clas Ohlson.


Önskar er alla en trevlig kväll!

Kram Emelie

Av Emelie - 19 mars 2010 11:16

Vart tog det fina vårvädret vägen? Hoppas att solen snart tittar fram igen.
Har gjort två beställningskort och levererat, hoppas att mottagarna blir nöjda.


 

Här har jag använt mig av lite äldre stämplar från hÄnglar & stÄnglar och de är målade med Distress ink på 300g akvarellpapper.


 

Här kommer ytterligare ett kort med en söt liten tjej från hÄnglar & stÄnglar den finns att beställa under Vår 10.

Även denna målad med Distress ink på 300g akvarellpapper.


Nu väntar motiv från Magnolia på att bli färglagda, hoppas att jag snart hinner göra lite nya kort.


Ha en bra dag!

 Kram Emelie

Av Emelie - 19 mars 2010 11:00

till min blogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej och välkommen till min blogg som i huvudsak kommer handla om pyssel.
Lämna gärna en liten hälsning så jag vet att DU varit här.

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards